Combineer de juiste online kanalen met de juiste boodschap

Communiceren met je doelgroep draait om meer dan alleen een goede tekst schrijven of de juiste tone-of-voice vinden. Je wilt immers ook dat je boodschap bij je doelgroep aankomt. Maar welke middelen zet je daarvoor in?

De tijden van de Gouden Gids liggen ver achter ons: een goede online zichtbaarheid is voor elke organisatie cruciaal en niet meer weg te denken uit de marketingmix. Online marketing is een continu veranderend vakgebied waarmee ontzettend veel winst te behalen valt, ongeacht of je nu een kleine of grote organisatie bent en ongeacht de hoogte van je marketingbudget.

Ik help je graag met:

  • Mailchimp: ontwerpen, opstellen en verzenden van nieuwsbrieven met duidelijke call-to-actions;
  • Website: het onderhouden van websites (in WordPress, Joomla of een ander CMS) en bouwen van websites in WordPress;
  • Social media: contentcreatie, opstellen van een contentplanning, social media management of het inrichten van je dashboard in HootSuite;
  • SEO: Zoekmachineoptimalisatie door het verrichten van zoekwoordonderzoek en schrijven van SEO-teksten;
  • SEA: Zoekmachineadverteren door het inzetten van Google AdWords;
  • Zichtbaarheid en webcare: optimaliseren van je online presence op bijvoorbeeld Google Business, TripAdvisor en social media;
  • Meten = weten: het in kaart brengen en/of bijhouden van je online statistieken (uiteraard Google Analytics, maar ook social media en nieuwsbrieven) en het geven van advies op basis van de gegevens;
  • Opstellen van een online marketing- of social mediaplan.

Programma’s en tools waar ik ruime ervaring mee heb, zijn:

  • WordPress, Joomla en custom-made CMS’en
  • Mailchimp, YMLP
  • Hootsuite, Sprout Social, Tweetdeck
  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Google Keyword Planner & UberSuggest
  • Canva
  • Tripadvisor & Google Business
  • Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter
Hulp nodig?Neem dan contact met me op